S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Otázky a odpovědi

Máte dotaz ? ... Jen se klidně ptejte...
Napište nám email nebo zavolejte, na Vaše dotazy Vám odpovíme v co nejkratším možném čase. Můžete ale zkusit najít odpověď na Váš dotaz zde:


Objednávky

Jak zjistím stav mé objednávky?

Po odeslání objednávky z košíku e-shopu obdržíte e-mail o tom, že objednávka byla odeslána k nám. Pokud Vám zpráva nedorazila, zkontrolujte složku Hromadné, nebo SPAM. Následně objednávku zpracují naši obchodníci, potvrdí její příjem a současně Vám zašlou informace o termínu expedice, případně informace k uskutečnění zálohové platby. Pracovní doba našeho obchodního oddělení je mnohdy delší, než každý pracovní den od 9.00 do 15.00 hodin. Objednávky expedujeme v nejkratším možném čase, zpravidla od 1 do 5-ti pracovních dnů od přijetí, a to v pořadí, ve kterém k nám byly doručeny. V případě, že potřebujete zboží v co nejkratším čase, informujte nás o tom již při zadání objednávky v poznámce, nebo nás prosím kontaktujte na info@gaffatape.cz, budeme se snažit najít řešení, jak Vám vyhovět. Pokud Vámi vybrané zboží není momentálně skladem, budeme Vás informovat e-mailem o přibližném termínu jeho naskladnění.

Když si objednám přes internet, mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, při objednání zboží přes e-shop si před odesláním objednávky zvolíte „Osobní odběr“. Můžete si vybrat sklad v Praze 9 - pouze pro odběry celých kartonů a palet nebo výdejní místo v Turnově pro kusové zásilky (na výdejní místo doručíme do 1 týdne). 

Proč si musím předem dohodnout čas vyzvednutí objednaného zboží?

Nemusíte, ale můžete. Pokud si dohodnete čas návštěvy, budete bez čekání odbaveni. Vyzvednutí je samozřejmě možné i bez upřesnění času Vaší návštěvy. I tak se Vás budeme snažit obsloužit v nejkratším možném čase.

Mohu si zboží objednat přímo ve vaší prodejně?

Ano, je to možné. Pokud jste dorazili k nám do prodejny nebo do výdejního skladu, informujte se, zda je zde Vámi požadované zboží momentálně k dispozici. Pokud ano, můžete si produkt zakoupit přímo na místě. 

Kdy mohu objednané zboží očekávat?

Běžná doba expedice zboží, které máme skladem, je do 1-5 pracovních dnů od přijetí a potvrzení objednávky nebo přijetí platby na náš účet. Pokud si objednáte skladové zboží mělo by Vám dorazit nejpozději do 1 týdne po objednání. Pokud nastane případ, že nebude možné objednávku expedovat v této době, budete informováni e-mailem s uvedením náhradního termínu.


Zboží

Zboží není skladem, kdy bude dostupné?

Běžná dodací lhůta u zboží na objednávku, tedy u toho, které je přepravováno mezi našimi sklady, je 3-5 pracovních dní. U zboží na objednávku ze zahraničního skladu je dodací lhůta 7-14 dní. U zboží, které zadáváme do výroby, může být doba dodání až 30 dní od objednávky. O termínu dodání budete informováni v potvrzení objednávky naším obchodníkem.

Mohu nakoupit více kusů, než systém e-shopu povoluje?

Ano, je to možné. Naše sklady zatím bohužel nejsou nafukovací, proto máme k dispozici pouze omezené množství kusů od jednotlivých položek. Systém e-shopu povolí nákup pouze tolika kusů, jaké je momentálně skladově dostupné. Pokud potřebujete větší množství kusů, kontaktujte nás prosím předem na info@gaffatape.cz, rádi Vám zpracujeme individuální nabídku.


Platby

Jak zjistím, že byly mé peníze připsány na Váš účet?

Příchozí platby pravidelně denně kontrolujeme. Mezibankovní převody trvají většinou 1-3 pracovní dny. Pokud by Vaše platba byla v prodlení déle než 7 dní, budeme Vás kontaktovat.

Je možné požádat o opravu daňového dokladu?

Ano, je to možné. Opravit Vám na vystaveném daňovém dokladu můžeme špatné IČO, DIČ, jméno a adresu. Bohužel není možné žádat o změnu z jedné fyzické osoby na jinou fyzickou osobu, z jedné firmy na druhou, z firmy na fyzickou osobu a naopak.

Jaká je záruční doba prodávaného zboží?

Zboží do naší nabídky pečlivě vybíráme. Na námi prodávané zboží poskytujeme záruku dle obchodního zákoníku. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo jejích dílů způsobené používáním, na poškození vzniklá v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, na poškození způsobená nesprávnou manipulací, na poškození způsobené důsledkem nevhodné nebo nedostatečné údržby, nepřípustným zásahem do výrobku nebo jakoukoli jeho úpravou. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu.


Reklamace

Jsme lidé a můžeme udělat chybu. Nestává se nám to, ale i přes to je dobré vědět, co kdyby…

Co mám dělat, když dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem, obdržel/a jsem jiné zboží nebo v dodávce něco chybí?

Kontaktujte nás prosím na info@gaffatape.cz, uveďte číslo nákupního dokladu, přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás. Budeme Vás kontaktovat nejpozději následující pracovní den, abychom tuto nepříjemnou situaci vyřešili.

Co mám dělat, když je dodávka mechanicky poškozena?

Je důležité bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky, případně ihned na místě požadovat sepsání protokolu o poškození zásilky.

Přepravní společnost DPD, GLS, WEDO
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně oznamte všechny podrobnosti e-mailem na naši adresu info@gaffatape.cz (uvádějte číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe), pokud je to možné, připojte fotodokumentaci. Reklamaci nám zašlete do 24 hodin e-mailem na info@gaffatape.cz. Náš obchodník Vás bude po přijetí informovat o dalším postupu. Po uplynutí 1 dne od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí Vaší reklamace.

Česká pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a Váš OP. Pracovník pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu info@gaffatape.cz  (přiložte kopii zápisu a uplatnění od České pošty, uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš obchodník Vás bude po přijetí informovat o dalším postupu.

Co mám dělat, když jsem si vyzvedl/a zboží osobně a přesto jsem doma zjistil/a, že je mechanicky poškozené?

Abychom mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost na info@gaffatape.cz, a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Reklamované zboží nesmí být použité. Po použití nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodů zamítnuta. K reklamaci zboží je nutné dodat veškerý obalový materiál.

Lze reklamaci vyřídit přednostně?

U reklamací, kde je to možné, tedy u skladového zboží, je reklamované zboží okamžitě vyměněno kus za kus. V případech, kde to možné není, tedy u zboží, které není momentálně skladem, je na objednávku, či na zadání do výroby, nelze tento proces nijak uspíšit. Reklamace je vyřízena nejpozději do třiceti dnů od jejího přijetí. O průběhu celé reklamace budete informováni e-mailem.

Jaké vady mohu reklamovat?

Reklamovat můžete všechny vady, které nejsou dle Vašeho názoru v pořádku, ale pouze u zboží, které není dodatečně upravené, označené popisem, nepotištěné, či jinak nezměněné Vaším zásahem. Reklamace musí být vždy písemná a je při ní nutné vždy předložit doklad o koupi. V případě uznání vady se zavazujeme nahradit hodnotu řádně reklamovaného zboží. Uznané vady odstraníme opravou, náhradním plněním, dobropisem nebo jiným dohodnutým způsobem bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů od obdržení reklamace.

Upozornění : Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Obchod Gaffatape.cz je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

Mohu zakoupené zboží vyměnit nebo vrátit?

 

Ano, je to možné. Odstoupení od kupní smlouvy provedené přes e-shop Gaffatape.cz se řídí občanským zákoníkem. V souladu s tímto zákonem má právo kupující odstoupit od smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží - podrobné informace naleznete v našich obchodních podmínkách.

Rozhodnete-li se pro odstoupení od kupní smlouvy v této lhůtě, kontaktujte nás prosím ještě před tímto odstoupením písemně např. na e-mailu info@gaffatape.cz s požadavkem na Odstoupení od kupní smlouvy.

Zboží, které hodláte vyměnit za jiné nebo vrátit musí nepoužité bez jakýchkoli známek užívání nebo opotřebování, nepoškozené, musí být kompletní, s originálem dokladu o koupi včetně veškeré dokumentace a příslušenství, zboží musí být v původním nepoškozeném a neporušeném obalu. Pokud jste společně se zbožím obrželi také dárky zdarma, či jiné bonusy, je třeba je vrátit společně s tímto zbožím, je-li to možné. Zboží které hodláte vrátit připravte do přepravy (odpovídající pevná krabice, utěsněte jej a krabici zalepte) a vyčkejte na vyzvednutí zboží naším kurýrem. Zboží vracíte na vlastní náklady.

Při splnění všech výše uvedených podmínek, po obdržení vráceného zboží a jeho kontrole, Vám odpovídající částku za vrácené zboží zašleme nejpozději do čtrnácti dnů zpět převodem na Vámi uvedený bankovní účet. Od vrácené částky Vám budou odečteny náklady spojené s přepravou naším kurýrem, pokud jste ji využili a také náklady na přepravu, pokud jste nevyužili nejlevnější možný způsob dodání v okamžiku objednání zboží. Vrácení platby nemůžeme provézt dříve, než budeme mít k dispozici Vámi vrácené zboží.V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude možné akceptovat odstoupení od kupní smlouvy. Nepřijímáme zásilky vrácené formou dobírky.

Od kupní smlouvy bohužel NELZE odstoupit v případě, že se jednalo o dodávku zboží upraveného dle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu (např. potiskem, výšivkou, popisem loga, jmenovky, ražbou, změnou výrobního balení apod.), dále v případě, že se jednalo o zboží, které není ve standardní nabídce a bylo objednáno na Vaše výslovné přání ve výrobě dle speciální objednávky na zakázkovou výrobu, dále v případě, že bylo zboží zakoupeno při osobním odběru v sídle Gaffatape.cz, v provozovně, kanceláři, skladu nebo prodejně Gaffatape.cz a dále v případě, že vrácené zboží nesplňuje hygienické podmínky. Dále není možné vrátit zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, zboží, u kterého byl poškozen hygienický obal, zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím a od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek, porušil-li spotřebitel jejich originální obal a v případě, že nebyly splněny některé z výše uvedených podmínek.

 


Máte další dotazy? Kontaktujte nás...


MmFkMGE0Zj