S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

»

inquiries and information from the German and English / Anfragen und Informationen aus der deutschen und englischen  : +420 000 000

Kdo by neznal Gaffa tape?

Nejčastější použití lepících pásek Gaffa tape je k připevnění kabelů na jevištní podlahy nebo jiné povrchy.

Gaffa tape má ale i různé jiné použití a účel. Gaffa tape slouží především k lepení, připevňování, ale i k rychlým opravám, překrývání, značení. Pro Gaffa tape jsou ideální téměř včechny suché povrchy. Gaffa tape, jak je známo, slepí téměř vše.
Gaffa tape máme skladem !

Na Gaffu je VŽDY spoleh!

Páska Gaffa pomůže vždy a všude, i v extrémních situacích.

  • PŘIDRŽÍ
  • UTĚSNÍ
  • OZNAČÍ
  • OCHRÁNÍ
  • ZABALÍ
  • OPRAVÍ
Nenašli jste odpověď, máte zájem o velkoobchodní spolupráci nebo jiný dotaz ?

Pondělí až pátek v čase 9.00 - 15.00 jsme k dispozici na tel. čísle:

Pokud se nám v tomto čase nedovoláte, je to tím, že jsou naše linky i všichni naši obchodníci na maximálním vytížení. Využijte tak prosím kontaktní formulář v sekci Kontakty nebo nám zašlete e-mail. Odpovíme Vám tak rychle, jak jen to bude možné.

< Zpět na kontakty

Jen se klidně ptejte...
Zavolejte nám nebo napište, obratem Vám na Vaše otázky odpovíme. Můžete ale zkusit najít odpověď na Váš dotaz zde:


Objednávky

Jak zjistím stav mé objednávky?

Po odeslání objednávky z košíku e-shopu obdržíte e-mail, že objednávka byla odeslána k nám. Následně jí zpracují naši obchodníci, potvrdí její příjem a současně Vám zašlou informace o termínu expedice, případně informace k uskutečnění zálohové platby. Pracovní doba našeho obchodního oddělení je každý pracovní den od 9.00 do 17.00 hodin. Objednávky expedujeme v nejkratším možném čase, zpravidla od 2 do 5-ti pracovních dnů od přijetí, a to v pořadí, ve kterém k nám byly doručeny. V případě, že potřebujete zboží v co nejkratším čase, kontaktujte nás prosím, budeme se snažit najít řešení, jak Vám vyhovět. Pokud Vámi vybrané zboží není momentálně skladem, budeme Vás informovat e-mailem o přibližném termínu jeho naskladnění.

Když si objednám přes internet, mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, při objednání zboží přes e-shop si před odesláním objednávky zvolíte „Osobní odběr“. Můžete si vybrat kancelář v Praze 9, pobočku v Turnově nebo výdejní místa Zásilkovna.cz po celé ČR a vybraných místech na Slovensku. Dále zvolíte způsob platby „V hotovosti při převzetí“ nebo "Dobírkou Zásilkovna.cz" S tímto si současně u nás zarezervujete zboží na dobu dvou dnů. Nevystavujete se tak riziku, že Vámi vybraný produkt bude vyprodaný.

Kde přesně se nachází kancelář a sklad v Praze a pobočka v Turnově? Jak se k vám dostanu? Jak se k vám dostanu?

Sklad velkoobchodu v Praze se nachází v Horních Počernicích, ulice Stoliňská 798/4 není určeným místem pro výdej objednaného zboží, přesto je možné nás zde po předchozí dohodě navštívit.

Dostanete se k nám:

Autem: po ulici Náchodská, kde těsně před zastávkou MHD Chvaly odbočíte do areálu skladů za kamennou zdí. Náš sklad je umístěn v poslední budově přímo naproti vjezdu do areálu. Zde pohodlně zaparkujete přímo před skladem.

MHD: Metrem na konečnou stanici Černý Most, dále pak autobusem (např. č. 303, 353) na zastávku Chvaly nebo pěšky cca 15 minut od metra až na konec ulice Stoliňská. Vchod je hlavním vjezdem do areálu skladů. Najdete nás v poslední budově přímo naproti vjezdu.

Naše kancelář a prodejna se nachází v Turnově v Koškově ulici.

Dostanete se k nám: po Palackého ulici, vedle areálu Juta odbočíte k fotbalovému stadionu, před tenisovými kurty pak odbočíte vlevo do areálu bývalého Hotelu Sport, kde pohodlně zaparkujete. Naše kancelář se nachází v zadní části budovy.

Pokud bloudíte, zavolejte nám, my Vás navedeme.

Proč si musím předem dohodnout čas vyzvednutí objednaného zboží?

Nemusíte, ale můžete. Vážíme si Vašeho času. Pokud si dohodnete čas návštěvy, budete okamžitě bez čekání odbaveni. Vyzvednutí je samozřejmě možné i bez upřesnění času Vaší návštěvy. I tak se Vás budeme snažit obsloužit v nejkratším možném čase.

Pokud mám zboží rezervované do určitého dne, je rezervace platná včetně tohoto data?

Ano, rezervace je platná včetně tohoto data. V případě nevyzvednutí objednaného zboží, bude následující den po tomto datu Vaše objednávka stornována. Pokud potřebujete odběrní dobu prodloužit, kontaktujte nás prosím.

Mohu si zboží objednat přímo ve vaší prodejně?

Ano, je to možné. Pokud jste dorazili k nám do prodejny nebo do výdejního skladu, informujte se, zda je zde Vámi požadované zboží momentálně k dispozici. Pokud ano, můžete si produkt zakoupit přímo na místě.

Co znamená, že se objednávka zpracovává?

Tato objednávka čeká na své potvrzení naším obchodníkem, ověření skutečné dostupnosti a kontrolu zboží, přípravu daňových dokladů, přidělení expedičního čísla a avízo do expedice. Jakmile celý tento proces proběhne, budete informováni e-mailem o tom, že je Vaše objednávka potvrzena a připravena k expedici.

Kdy mohu objednané zboží očekávat?

Běžná doba expedice zboží, které máme skladem, je do 3-5ti pracovních dnů od přijetí a potvrzení objednávky nebo přijetí platby na náš účet. Pokud si objednáte skladové zboží na dobírku, mělo by Vám dorazit nejpozději do 1 týdne po objednání. Pokud provedete platbu předem, můžete očekávat dodání zboží přibližně do týdne od odeslání platby. Pokud nastane případ, že nebude možné objednávku expedovat v této době, budete neprodleně informováni e-mailem s uvedením náhradního termínu.


Zboží

Zboží není skladem, kdy bude dostupné?

Běžná dodací lhůta u zboží na objednávku, tedy u toho, které je přepravováno mezi našimi sklady, je 3-5 pracovních dní. U zboží na objednávku ze zahraničního skladu je dodací lhůta 7-14 dní. U zboží, které zadáváme do výroby, může být doba dodání až 30 dní od objednávky. O termínu dodání budete informováni v potvrzení objednávky naším obchodníkem.

Mohu nakoupit více kusů, než systém e-shopu povoluje?

Ano, je to možné. Naše sklady zatím bohužel nejsou nafukovací, proto máme k dispozici pouze omezené množství kusů od jednotlivých položek. Systém e-shopu tedy povolí nákup pouze tolika kusů, jaké je momentálně skladově dostupné. Pokud potřebujete větší množství kusů, kontaktujte nás prosím na info@gaffatape.cz, rádi Vám zpracujeme individuální nabídku.


Platby

Jak zjistím, že byly mé peníze připsány na Váš účet?

Příchozí platby pravidelně denně kontrolujeme. Mezibankovní převody trvají většinou 2-3 pracovní dny. Pokud by Vaše platba byla v prodlení déle než 7 dní, budeme Vás kontaktovat.

Je možné požádat o opravu daňového dokladu?

Ano, je to možné. Opravit Vám na vystaveném daňovém dokladu můžeme špatné IČO, DIČ, jméno a adresu. Bohužel není možné žádat o změnu z jedné fyzické osoby na jinou fyzickou osobu, z jedné firmy na druhou, z firmy na fyzickou osobu a naopak.

Jaká je záruční doba prodávaného zboží?

Zboží do naší nabídky pečlivě vybíráme. Snažíme se nabízet kvalitu za rozumnou cenu. Na námi prodávané zboží poskytujeme záruku dle obchodního zákoníku. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo jejích dílů způsobené používáním, na poškození vzniklá v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, na poškození způsobená nesprávnou manipulací, na poškození způsobené důsledkem nevhodné nebo nedostatečné údržby, nepřípustným zásahem do výrobku nebo jakoukoli jeho úpravou. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu.


Reklamace

Jsme lidé a můžeme udělat chybu. Nestává se nám to, ale i přes to je dobré vědět, co kdyby…

Co mám dělat, když dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem, obdržel/a jsem jiné zboží nebo v dodávce něco chybí?

Kontaktujte nás prosím na info@gaffatape.cz, uveďte číslo nákupního dokladu, přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás. Budeme Vás kontaktovat nejpozději následující pracovní den, abychom tuto nepříjemnou situaci vyřešili.

Co mám dělat, když je dodávka mechanicky poškozena?

Je důležité bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Přepravní společnost GEIS, PPL
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na naši adresu info@gaffatape.cz (uvádějte číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Kopii zápisu o škodě, kterou od něho obdržíte, nám zašlete do 24 hodin e-mailem na info@gaffatape.cz nebo poštou na adresu Gaffatape.cz, Stoliňská 798/4, 19300 Praha 20 a my Vám zašleme nové zboží. Po uplynutí 3 dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí Vaší reklamace.

Česká pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a Váš OP. Pracovník pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu info@gaffatape.cz nebo poštou na adresu Gaffatape.cz, Stoliňská 798/4, 19300 Praha 20 (přiložte kopii zápisu a uplatnění od České pošty, uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš obchodník Vás bude do 24 hodin po přijetí informovat o dalším postupu.

Co mám dělat, když jste si vyzvedli zboží osobně a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené?

Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost na info@gaffatape.cz, a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmí být použité. Po použití nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodů zamítnuta. K reklamaci zboží je nutné dodat veškerý obalový materiál včetně vyplní.

Lze reklamaci vyřídit přednostně?

U reklamací, kde je to možné, tedy u skladového zboží, je reklamované zboží okamžitě vyměněno kus za kus. V případech, kde to možné není, tedy u zboží, které není momentálně skladem, je na objednávku, či na zadání do výroby, nelze tento proces nijak uspíšit. Reklamace je vyřízena nejpozději do třiceti dnů od jejího přijetí. O průběhu celé reklamace budete informováni e-mailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší kanceláři v Praze nebo v provozovně v Turnově.

Jaké vady mohu reklamovat?

Reklamovat můžete všechny vady, které nejsou dle Vašeho názoru v pořádku, ale pouze u zboží, které není dodatečně upravené, označené popisem, nepotištěné, či jinak nezměněné Vaším zásahem. Reklamace musí být vždy písemná a je při ní nutné vždy předložit doklad o koupi. V případě uznání vady se zavazujeme nahradit hodnotu řádně reklamovaného zboží. Uznané vady odstraníme opravou, náhradním plněním, dobropisem nebo jiným dohodnutým způsobem bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů od obdržení reklamace.

Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Firma Gaffatape.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

Mohu zakoupené zboží vyměnit nebo vrátit?

Ano, je to možné. Odstoupení od kupní smlouvy provedené přes e-shop Gaffatape.cz se řídí odstavcem 6 novely občanského zákoníku č.367/2000. V souladu s tímto zákonem má právo kupující odstoupit od smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy v této lhůtě, kontaktujte nás prosím je před tímto odstoupením písemně např. na e-mailu info@gaffatape.cz s požadavkem na Odstoupení od smlouvy. Zboží, které hodláte vrátit musí být nepoužité bez jakýchkoli známek užívání nebo opotřebování, nepoškozené, musí být kompletní, s originálem dokladu o koupi včetně veškeré dokumentace a příslušenství, zboží musí být v původním nepoškozeném obalu. Zboží nám zašlete doporučeným dopisem a pojištěné pro případ ztráty při přepravě. Zboží vracíte na vlastní náklady. Při splnění všech výše uvedených podmínek, po obdržení vráceného zboží a jeho kontrole, Vám vystaví náš obchodník dobropis k Vašemu potvrzení a souhlasu. Tento potvrzený dobropis zašlete na adresu: Gaffatape.cz, Stoliňská 798/4, 19300 Praha 20. Odpovídající částku za přijatou platbu Vám vrátíme nejpozději do třiceti dnů zpět převodem na Vámi uvedený účet. Od vrácené částky budou odečteny náklady spojené s Vaší objednávkou a náklady na expedici zboží, které jsme prokazatelně vynaložili v souvislosti s dodáním zboží k Vám. Jedná se o přepravné, přebalení zboží, vyčištění, otestování vráceného zboží apod., dále administrativní poplatek ve výši 200,- Kč. V případě nedodání kompletního zboží či zboží jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude možné akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží bude vráceno na Vaše náklady zpět nebo bude uschováno v naší provozovně za manipulační poplatek ve výši 1% z prodejní ceny zboží /1 týden. Nepřijímáme zásilky vrácené formou dobírky. Od kupní smlouvy NELZE odstoupit v případě, že se jednalo o dodávku zboží upraveného dle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu (např. potiskem, výšivkou, popisem loga, apod.), dále v případě, že se jednalo o zboží, které není ve standardní katalogové nabídce a bylo objednáno na Vaše výslovné přání u výrobce dle specielní objednávky na zakázkovou výrobu, dodání od zahraničních dodavatelů apod., dále v případě, že bylo zboží zakoupeno při osobním odběru, kdy bylo zboží předvedeno a odzkoušeno a dále v případě, že nebyly splněny některé z výše uvedených podmínek.


Máte další dotazy? Kontaktujte nás...

Jen se klidně ptejte...
Zavolejte nám nebo napište, obratem Vám na Vaše otázky odpovíme. Můžete ale zkusit najít odpověď na Váš dotaz zde:


Objednávky

Jak zjistím stav mé objednávky?

Po odeslání objednávky z košíku e-shopu obdržíte e-mail, že objednávka byla odeslána k nám. Následně jí zpracují naši obchodníci, potvrdí její příjem a současně Vám zašlou informace o termínu expedice, případně informace k uskutečnění zálohové platby. Pracovní doba našeho obchodního oddělení je každý pracovní den od 9.00 do 17.00 hodin. Objednávky expedujeme v nejkratším možném čase, zpravidla od 2 do 5-ti pracovních dnů od přijetí, a to v pořadí, ve kterém k nám byly doručeny. V případě, že potřebujete zboží v co nejkratším čase, kontaktujte nás prosím, budeme se snažit najít řešení, jak Vám vyhovět. Pokud Vámi vybrané zboží není momentálně skladem, budeme Vás informovat e-mailem o přibližném termínu jeho naskladnění.

Když si objednám přes internet, mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, při objednání zboží přes e-shop si před odesláním objednávky zvolíte „Osobní odběr“. Můžete si vybrat kancelář v Praze 9, pobočku v Turnově nebo výdejní místa Zásilkovna.cz po celé ČR a vybraných místech na Slovensku. Dále zvolíte způsob platby „V hotovosti při převzetí“ nebo "Dobírkou Zásilkovna.cz" S tímto si současně u nás zarezervujete zboží na dobu dvou dnů. Nevystavujete se tak riziku, že Vámi vybraný produkt bude vyprodaný.

Kde přesně se nachází kancelář a sklad v Praze a pobočka v Turnově? Jak se k vám dostanu?

Kancelář a sklad velkoobchodu v Praze se nachází v Horních Počernicích, ulice Stoliňská 798/4 není určeným místem pro výdej objednaného zboží, přesto je možné nás zde po předchozí dohodě navštívit

Dostanete se k nám:

Autem: po ulici Náchodská, kde těsně před zastávkou MHD Chvaly odbočíte do areálu skladů za kamennou zdí. Náš sklad je umístěn v poslední budově přímo naproti vjezdu do areálu, je označen velkým červeným logem Csound. Zde pohodlně zaparkujete přímo před skladem.

MHD: Metrem na konečnou stanici Černý Most, dále pak autobusem (např. č. 303, 353) na zastávku Chvaly nebo pěšky cca 15 minut od metra až na konec ulice Stoliňská. Vchod je hlavním vjezdem do areálu skladů. Najdete nás v poslední budově přímo naproti vjezdu.

Naše kancelář a prodejna se nachází v Turnově v Koškově ulici.

Dostanete se k nám: po Palackého ulici, vedle areálu Juta odbočíte k fotbalovému stadionu, před tenisovými kurty pak odbočíte vlevo do areálu bývalého Hotelu Sport, kde pohodlně zaparkujete. Naše kancelář se nachází v zadní části budovy.

Pokud bloudíte, zavolejte nám, my Vás navedeme.

Proč si musím předem dohodnout čas vyzvednutí objednaného zboží?

Nemusíte, ale můžete. Vážíme si Vašeho času. Pokud si dohodnete čas návštěvy, budete okamžitě bez čekání odbaveni. Vyzvednutí je samozřejmě možné i bez upřesnění času Vaší návštěvy. I tak se Vás budeme snažit obsloužit v nejkratším možném čase.

Pokud mám zboží rezervované do určitého dne, je rezervace platná včetně tohoto data?

Ano, rezervace je platná včetně tohoto data. V případě nevyzvednutí objednaného zboží, bude následující den po tomto datu Vaše objednávka stornována. Pokud potřebujete odběrní dobu prodloužit, kontaktujte nás prosím.

Mohu si zboží objednat přímo ve vaší prodejně nebo skladu?

Ano, je to možné. Pokud jste dorazili k nám do prodejny nebo do výdejního skladu, informujte se, zda je zde Vámi požadované zboží momentálně k dispozici. Pokud ano, můžete si produkt zakoupit přímo na místě.

Co znamená, že se objednávka zpracovává?

Tato objednávka čeká na své potvrzení naším obchodníkem, ověření skutečné dostupnosti a kontrolu zboží, přípravu daňových dokladů, přidělení expedičního čísla a avízo do expedice. Jakmile celý tento proces proběhne, budete informováni e-mailem o tom, že je Vaše objednávka potvrzena a připravena k expedici.

Kdy mohu objednané zboží očekávat?

Běžná doba expedice zboží, které máme skladem, je do 3-5ti pracovních dnů od přijetí a potvrzení objednávky nebo přijetí platby na náš účet. Pokud si objednáte skladové zboží na dobírku, mělo by Vám dorazit nejpozději do 1 týdne po objednání. Pokud provedete platbu předem, můžete očekávat dodání zboží přibližně do týdne od odeslání platby. Pokud nastane případ, že nebude možné objednávku expedovat v této době, budete neprodleně informováni e-mailem s uvedením náhradního termínu.

Zboží

Zboží není skladem, kdy bude dostupné?

Běžná dodací lhůta u zboží na objednávku, tedy u toho, které je přepravováno mezi našimi sklady, je 3-5 pracovních dní. U zboží na objednávku ze zahraničního skladu je dodací lhůta 7-14 dní. U zboží, které zadáváme do výroby, může být doba dodání až 30 dní od objednávky. O termínu dodání budete informováni v potvrzení objednávky naším obchodníkem.

Mohu nakoupit více kusů, než systém e-shopu povoluje?

Ano, je to možné. Naše sklady zatím bohužel nejsou nafukovací, proto máme k dispozici pouze omezené množství kusů od jednotlivých položek. Systém e-shopu tedy povolí nákup pouze tolika kusů, jaké je momentálně skladově dostupné. Pokud potřebujete větší množství kusů, kontaktujte nás prosím na info@gaffatape.cz, rádi Vám zpracujeme individuální nabídku.

Platby

Jak zjistím, že byly mé peníze připsány na Váš účet?

Příchozí platby pravidelně denně kontrolujeme. Mezibankovní převody trvají většinou 2-3 pracovní dny. Pokud by Vaše platba byla v prodlení déle než 7 dní, budeme Vás kontaktovat.

Je možné požádat o opravu daňového dokladu?

Ano, je to možné. Opravit Vám na vystaveném daňovém dokladu můžeme špatné IČO, DIČ, jméno a adresu. Bohužel není možné žádat o změnu z jedné fyzické osoby na jinou fyzickou osobu, z jedné firmy na druhou, z firmy na fyzickou osobu a naopak.

Jaká je záruční doba prodávaného zboží?

Zboží do naší nabídky pečlivě vybíráme. Snažíme se nabízet kvalitu za rozumnou cenu. Na námi prodávané zboží poskytujeme záruku dle obchodního zákoníku. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo jejích dílů způsobené používáním, na poškození vzniklá v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, na poškození způsobená nesprávnou manipulací, na poškození způsobené důsledkem nevhodné nebo nedostatečné údržby, nepřípustným zásahem do výrobku nebo jakoukoli jeho úpravou. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu.

Reklamace

Jsme lidé a můžeme udělat chybu. Nestává se nám to, ale i přes to je dobré vědět, co kdyby…

Co mám dělat, když dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem, obdržel/a jsem jiné zboží nebo v dodávce něco chybí?

Kontaktujte nás prosím na info@gaffatape.cz, uveďte číslo nákupního dokladu, přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás. Budeme Vás kontaktovat nejpozději následující pracovní den, abychom tuto nepříjemnou situaci vyřešili.

Co mám dělat, když je dodávka mechanicky poškozena?

Je důležité bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Přepravní společnost GEIS, PPL
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na naši adresu info@gaffatape.cz (uvádějte číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Kopii zápisu o škodě, kterou od něho obdržíte,nám zašlete do 24 hodin e-mailem na info@gaffatape.cz nebo poštou na adresu Gaffatape.cz, Stoliňská 798/4, 19300 Praha 20 a my Vám zašleme nové zboží. Po uplynutí 3 dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí Vaší reklamace.

Česká pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a Váš OP. Pracovník pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu info@gaffatape.cz nebo poštou na adresu Gaffatape.cz, Stoliňská 798/4, 19300 Praha 20 (přiložte kopii zápisu a uplatnění od České pošty, uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš obchodník Vás bude do 24 hodin po přijetí informovat o dalším postupu.

Co mám dělat, když jste si vyzvedli zboží osobně a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené?

Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost na info@gaffatape.cz, a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmí být použité. Po použití nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodů zamítnuta. K reklamaci zboží je nutné dodat veškerý obalový materiál včetně vyplní.

Lze reklamaci vyřídit přednostně?

U reklamací, kde je to možné, tedy u skladového zboží, je reklamované zboží okamžitě vyměněno kus za kus. V případech, kde to možné není, tedy u zboží, které není momentálně skladem, je na objednávku, či na zadání do výroby, nelze tento proces nijak uspíšit. Reklamace je vyřízena nejpozději do třiceti dnů od jejího přijetí. O průběhu celé reklamace budete informováni e-mailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší kanceláři v Praze nebo v provozovně v Turnově.

Jaké vady mohu reklamovat?

Reklamovat můžete všechny vady, které nejsou dle Vašeho názoru v pořádku, ale pouze u zboží, které není dodatečně upravené, označené popisem, nepotištěné, či jinak nezměněné Vaším zásahem. Reklamace musí být vždy písemná a je při ní nutné vždy předložit doklad o koupi. V případě uznání vady se zavazujeme nahradit hodnotu řádně reklamovaného zboží. Uznané vady odstraníme opravou, náhradním plněním, dobropisem nebo jiným dohodnutým způsobem bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů od obdržení reklamace.

Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Firma Gaffatape.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

Mohu zakoupené zboží vyměnit nebo vrátit?

Ano, je to možné. Odstoupení od kupní smlouvy provedené přes e-shop Gaffatape.cz se řídí odstavcem 6 novely občanského zákoníku č.367/2000. V souladu s tímto zákonem má právo kupující odstoupit od smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy v této lhůtě, kontaktujte nás prosím je před tímto odstoupením písemně např. na e-mailu info@gaffatape.cz s požadavkem na Odstoupení od smlouvy. Zboží, které hodláte vrátit musí být nepoužité bez jakýchkoli známek užívání nebo opotřebování, nepoškozené, musí být kompletní, s originálem dokladu o koupi včetně veškeré dokumentace a příslušenství, zboží musí být v původním nepoškozeném obalu. Zboží nám zašlete doporučeným dopisem a pojištěné pro případ ztráty při přepravě. Zboží vracíte na vlastní náklady. Při splnění všech výše uvedených podmínek, po obdržení vráceného zboží a jeho kontrole, Vám vystaví náš obchodník dobropis k Vašemu potvrzení a souhlasu. Tento potvrzený dobropis zašlete na adresu: Gaffatape.cz, Stoliňská 798/4, 19300 Praha 20. Odpovídající částku za přijatou platbu Vám vrátíme nejpozději do třiceti dnů zpět převodem na Vámi uvedený účet. Od vrácené částky budou odečteny náklady spojené s Vaší objednávkou a náklady na expedici zboží, které jsme prokazatelně vynaložili v souvislosti s dodáním zboží k Vám. Jedná se o přepravné, přebalení zboží, vyčištění, otestování vráceného zboží apod., dále administrativní poplatek ve výši 200,- Kč. V případě nedodání kompletního zboží či zboží jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude možné akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží bude vráceno na Vaše náklady zpět nebo bude uschováno v naší provozovně za manipulační poplatek ve výši 1% z prodejní ceny zboží /1 týden. Nepřijímáme zásilky vrácené formou dobírky. Od kupní smlouvy NELZE odstoupit v případě, že se jednalo o dodávku zboží upraveného dle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu (např. potiskem, výšivkou, popisem loga, apod.), dále v případě, že se jednalo o zboží, které není ve standardní katalogové nabídce a bylo objednáno na Vaše výslovné přání u výrobce dle specielní objednávky na zakázkovou výrobu, dodání od zahraničních dodavatelů apod., dále v případě, že bylo zboží zakoupeno při osobním odběru, kdy bylo zboží předvedeno a odzkoušeno a dále v případě, že nebyly splněny některé z výše uvedených podmínek.


Máte další dotazy? Kontaktujte nás...














Kdo by neznal Gaffa tape?

Nejčastější použití lepících pásek Gaffa tape je k připevnění kabelů na jevištní podlahy nebo jiné povrchy.

Gaffa tape má ale i různé jiné použití a účel. Gaffa tape slouží především k lepení, připevňování. Gaffa tape, jak je známo, slepí téměř vše. A kde nepomůže slepení Gaffou, pomůže slepit Gaffu Gaffou.

Na Gaffu je VŽDY spoleh!

Páska Gaffa pomůže vždy a všude, i v extrémních situacích.

  • PŘIDRŽÍ
  • UTĚSNÍ
  • OZNAČÍ
  • OCHRÁNÍ
  • ZABALÍ
  • OPRAVÍ
Kontakty

Zákaznická linka

Chcete si objednat zboží, poradit s výběrem, informaci ohledně Vaší zásilky? Jsme Vám k dispozici:

(+420) 736 404 400

objednavky@gaffatape.cz

Obchodní oddělení

Chcete si dohodnout si schůzku, potřebujete poradit s výběrem nebo máte jiné přání? Jsme Vám k dispozici:

(+420) 603 438 447

info@gaffatape.cz

Kancelář, sklad Praha

Stoliňská 798/4, 193 00 Praha 20

Obchodní oddělení: (+420) 603 438 447, (+420) 736 404 400

Sklad velkoobchodu: (+420) 222 783 783

Expedice: (+420) 736 404 400

Sklad se nachází na rohu ulic Stoliňská a Náchodská, přímo u zastávky MHD, velká budova v areálu přímo naproti jeho vjezdu.

Výdejní místo pro osobní odběry zboží je pouze po předchozí dohodě na e-mailu objednavky@gaffatape.cz nebo (+420) 736 404 400, (+420) 603 438 447

Vzorkovna, výdejní místo Turnov

Koškova 1766, 511 01 Turnov

Provozní doba: PO - ČT 8.00 - 12.00 hodin

Výdejní místo pro osobní odběry zboží je pouze po předchozí dohodě na e-mailu objednavky@gaffatape.cz nebo (+420) 736 404 400

Provozovatelem obchodu GAFFATAPE.cz je Stanislav Ploch, IČO:16923855, ŽÚ: č.j..3627/94/F/VO/BI

Identifikační číslo provozovny: 100............

Čú: GE Money Bank 154475551/0600
IBAN: CZ700600000000154475551
SWIFT kód BIC: AGBACZPP
výlohy / charges: OUR (veškeré poplatky na vrub příkazce)

Kompletní obchodní podmínky

Kontakty - původní

Chcete si objednat zboží, poradit s výběrem, informaci ohledně Vaší zásilky ?

Jsme Vám k dispozici:

Zákaznická linka :

+420 736 404 400

objednavky@gaffatape.cz




Chcete si dohodnout si schůzku, potřebujete poradit s výběrem nebo máte jiné přání?

Jsme Vám k dispozici:

Obchodní oddělení

tel.: +420 603 438 447

e-mail: info@gaffatape.cz


Kancelář, sklad Praha:

Stoliňská 798/4, 193 00 Praha 20 mapka


obchodní oddělení: +420 603 438 447, +420 736 404 400

sklad velkoobchodu: +420 222 783 783

expedice : + 420 736 404 400

Sklad se nachází na rohu ulic Stoliňská a Náchodská, přímo u zastávky MHD,
velká budova v areálu přímo naproti jeho vjezdu.

Výdejní místo pro osobní odběry zboží je pouze po předchozí dohodě na e-mailu objednavky@gaffatape.cz nebo +420 736 404 400, +420 603 438 447


Vzorkovna, výdejní místo e-shopu Turnov

Koškova 1766, 511 01 Turnov mapka

PO - ČT 8.00 - 12.00 hodin

Výdejní místo pro osobní odběry zboží je pouze po předchozí dohodě

na e-mailu objednavky@gaffatape.cz nebo +420 736 404 400



Provozovatelem obchodu GAFFATAPE.cz je Stanislav Ploch, IČO:16923855, ŽÚ: č.j..3627/94/F/VO/BI

Identifikační číslo provozovny: 100............

Čú: GE Money Bank 154475551/0600
IBAN: CZ700600000000154475551
SWIFT kód BIC: AGBACZPP

výlohy / charges: OUR ( veškré poplatky na vrub příkazce )

kompletní obchodní podmínky





Kontakty

Zákaznická linka

Chcete si objednat zboží, poradit s výběrem, informaci ohledně Vaší zásilky? Jsme Vám k dispozici:

(+420) 736 404 400

objednavky@gaffatape.cz

Obchodní oddělení

Chcete si dohodnout schůzku, potřebujete poradit s výběrem nebo máte jiné přání? Jsme Vám k dispozici:

(+420) 603 438 447

info@gaffatape.cz

Kancelář, sklad Praha

Stoliňská 798/4, 193 00 Praha 20

Obchodní oddělení: (+420) 603 438 447, (+420) 736 404 400

Sklad velkoobchodu: (+420) 222 783 783

Expedice: (+420) 736 404 400

Sklad se nachází na rohu ulic Stoliňská a Náchodská, přímo u zastávky MHD, velká budova v areálu přímo naproti jeho vjezdu.

Výdejní místo pro osobní odběry zboží je pouze po předchozí dohodě na e-mailu objednavky@gaffatape.cz nebo (+420) 736 404 400, (+420) 603 438 447

Vzorkovna, výdejní místo Turnov

Koškova 1766, 511 01 Turnov

Provozní doba: PO - ST 8.00 - 12.00 hodin

Výdejní místo pro osobní odběry zboží je pouze po předchozí dohodě na e-mailu objednavky@gaffatape.cz nebo (+420) 736 404 400

Provozovatel obchodu
Kompletní obchodní podmínky

Provozovatel obchodu Gaffatape.cz

Provozovatelem obchodu GAFFATAPE.cz je Martina Plochová, IČO:46009558, Registrace FO ŽÚ Český Dub č.j.01/126/92/F/R

Čú: MONETA Money Bank 1362036574/0600
IBAN: CZ7006000000001362036574
SWIFT kód BIC: AGBACZPP
Výlohy / charges: OUR (veškeré poplatky na vrub příkazce)

< Zpět na kontakty

ZGVmZT